1. Boka tid direkt
Här kan du boka en tid för ett första besök hos leg dietist, leg kiropraktor och/eller sjukgymnast/fysioterapeut (bedömningsbesök)Du kan nu BOKA VIDEOBESÖK (ny- och/eller återbesök) samt TELEFONBESÖK. Skriv ditt önskemål i kommentarsrutan enligt nedan - vi kontaktar dig! Vårdbesök OnlineBeskriv kortfattat dina besvär/varför du bokar besöket i kommentarsrutan vid bokningen.Vid behov av tolk till ditt besök/ If you need an interpreter; e-mail or call us at least 5 days before you appointment, kontakta mottagningen via info.hallunda@aleris.se eller via telefon: 08- 409 150 20. Tolk kan behöva bokas upp till 5 dagar innan besökBehöver du av- eller omboka? Vänligen kontakta mottagningen via vår sida här på 1177 (Av- omboka tid) eller 08-409 150 20. Telefonsvarare finns dygnet runt. Avboka senast 24 timmar innan, annars debiteras du för uteblivet besök.Du får en bekräftelse via 1177 på din bokade tid.Kontot är personligt. Du kan bara utföra ärenden som rör din egen person. För att skicka ärenden åt en anhörig, använd den anhöriges konto och ange dig själv som närstående. Vänligen ange om avbokningen gäller ditt barn.Patienter och medföljare rekommenderas använda kirurgiskt munskydd IIR vid besök på vår mottagning. Munskyddet tas på senast vid ankomst till mottagningen och behålls på under hela besöket.
2. Se bokad tid, av- eller omboka tid direkt
Här kan du av- eller omboka en redan bokad tid på enheten.Du måste avboka senast 24 timmar innan den bokade tiden annars debiteras du för uteblivet besök.Du får bekräftelse på avbokningen samt besked om eventuell ombokning via ditt konto på Vårdguiden.Kontot är personligt. Du kan bara utföra ärenden som rör din egen person. För att skicka ärenden åt en anhörig, använd den anhöriges konto och ange dig själv som närstående. Vänligen ange om avbokningen gäller ditt barn.
Av/omboka tid
Här kan du av- eller omboka en redan bokad tid på enheten.Du måste avboka senast 24 timmar innan den bokade tiden annars debiteras du för uteblivet besök.Du får bekräftelse på avbokningen samt besked om eventuell ombokning via ditt konto på Vårdguiden.Kontot är personligt. Du kan bara utföra ärenden som rör din egen person. För att skicka ärenden åt en anhörig, använd den anhöriges konto och ange dig själv som närstående. Vänligen ange om avbokningen gäller ditt barn.