Har du problem med din IPad på enheten/avdelningen?
Exempelvis praktiska problem som du behöver vägledning för att kunna åtgärda.
Har du problem med I-pad på din enhet/avdelning?
- fel på tactivoskal
- problem med SwipeCare-appen eller någon annan app i iPaden
- svårighet med överföring av data till Take Care.
Innan du ringer om ett funktionsfel på er IPad bör du testa att starta om den. Det genom att hålla både hemknappen och på-/avknappen intryckt i ca 10 sekunder. Testa därefter funktionen igen. Om det inte har löst sig så kan du ringa supporten:
Ring 010 110 32 67
Supporten är öppen dygnet runt
Var beredd att uppge nedanstående uppgifter
- Ditt namn och eventuellt ditt HSA-id
- Enheten eller avdelningens namn
- Nummer på IPad. Står på framsidan, som namn i inställningar och under skalet på baksidan.
- Presentera ditt ärende.
Supporten hos ATEA försöker om möjligt hjälpa dig direkt, i andra fall skickar de vidare information om problemet till rätt person.
Förslag på utveckling
Vid förslag på utveckling använd i första hand ”Tipsa”-appen på iPaden eller kontakta din STELPA-specialist.
Vid frågor, funderingar kontakta din närmsta chef eller STELPA-specialist. Vid frågor om tidigare anmälda ärenden kontakta även då din STELPA-specialist. Kontaktuppgifter hittar du om du loggar in på Intranätet.